ארגון מסיבות קוקטייל

קייטרינג בחיפה והצפון

מסיבות קוקטייל הן מסיבות מיוחדות במינן בשל האווירה שיש בהן- מצד אחד הן קלילות ופשוטות ומצד שני הן הזדמנות מצוינת להתגנדר קצת ולצאת מהבית.

 

ארגון מסיבות קוקטייל מתאים למפגשים חברתיים סולידיים של כמה עשרות אנשים ומתאים גם לאירועים בהיקף רחב יותר, כמו מסיבות השקה.

 

המיוחד במסיבות קוקטייל הוא המנות והמשקאות שמגישים לאורחים. כיוון שמדובר במסיבות קוקטייל, אין ספק כי המשקאות שמגישים לאורחים מקבלים את מרכז תשומת הלב, כאשר במקביל לוקחים בחשבון את המנות שמגישים לאורחים במהלך המסיבה.

ארגון מסיבות קוקטייל ובחירת המשקאות הנכונים

ארגון מסיבות קוקטייל כרוך קודם כל בבחירת המשקאות שמגישים לאורחים. המגוון הוא עצום ולעתים קשה לבחור.

 

לכן, כדאי לבחון את התקציב ולפין להלחליט מה נגיש לאורחים שלנו. לצורך הדוגמא, וודקה עילית המתאימה להכנה של אינספור משקאות (למשל בלאדי מרי) היא וודקה זולה מאוד ושווה לכל כיס ולכן מתאימה למסיבת קוקטייל בתקציב מוגבל. אבל אם אתם רוצים לפנק את האורחים שלכם עם הטוב ביותר, כדאי להשקיע בוודקה איכותית, לדוגמא ואן גוך.

 

כמובן שבחירה זו תשפיע על הטעם של המשקאות שתגישו אך גם על מבחר המשקאות. חשוב להחליט מבעוד מועד מה רוצים להגיש- האם רוצים להגיש משקאות "נקיים" או להוסיף לתפריט המשקאות גם קוקטיילים על בסיס חלב למשל.

איזה אוכל מומלץ להגיש במסיבות קוקטייל?

בעת ארגון מסיבות קוקטייל בהחלט כדאי להקדיש מחשבה על אוכל או מטעמים שיוגשו במהלך המסיבה.

 

כידוע, לא כדאי לשתות על קיבה ריקה, וסביר להניח שהאורחים יגיעו עם ציפייה לאוכל. כמו כן, מאכלים ומשקאות מסוימים יכולים להשלים זה את זה וכך להעשיר ולשדרג את החווייה של האורחים. אופציה אחת מצוינת היא להגיש שמפניה עם תותים.

 

כיוון שהבחירה היא מגוונת ורחבה מאוד, רצוי להתייעץ ולהיעזר בחברות שעבורן ארגון מסיבות קוקטייל הוא חלק משגרת העבודה שלהן. אנחנו בליאורה מציעים ארגון מסיבות קוקטייל שהאורחים לא יוכלו להספיק לדבר עליו.

 

ביחד נוכל לבנות תפריט משקאות ולצידו תפריט מנות שתוגשנה במהלך האירוע. כל זאת כדי להפוך את המסיבה לחוויה שהאורחים לא ישכחו!